Contact_Us

در انجام مأموریت خود و در تعامل با مخاطبین اعم از مشتریان، همکاران و کارکنان شرکت، ما ۵ اصل را رعایت خواهیم کرد. این ۵ اصل به ما می‌گوید که چگونه فکر کنیم، عمل کنیم و با یکدیگر رفتار کنیم. این ارزش‌های محوری به مثابه یک چک لیست برای انجام فعالیت‌های روزانه خواهد بود.

احترام

فارغ از هرگونه موقعیت، عنوان و شرایط، احترام به یکدیگر در اولویت می باشد. احترام در شرکت بر پایه جایگاه و سود و زیان شخصی نیست. اصول احترام در شرکت را موارد زیر تعریف می‌کنیم:

  • پیشنهاد به جای تحمیل عقاید

  • دعوت به همکاری به جای قدرت نمایی

  • صداقت در گفتار و کردار

  • خوشرویی در هر لحظه

  • وقت شناسی

  • تجلیل از دستاوردهای فرد یا تیم

  • خوب گوش کردن

  • پذیرفتن اشتباهات

تمرکز بر مشتری

مشتری در شرکت، مشتمل بر مصرف کننده نهایی و همکاران (مشاورین فروش) می‌باشد. در تعامل مشتریان با شرکت، هدف کسب رضایت و تجربه خوب خواهد بود. خدمت در شرکت ما شامل هر آن چیزی است که به مشتری ارائه می‌کنیم و در این راستا موارد زیر را در اولویت قرار می‌دهیم:

  1. تحویل خدمت در سریع‌ترین زمان ممکن

  2. اطمینان از تحویل کامل خدمت به نحوی که رضایت مخاطب جذب شود.

  3. افزایش آگاهی مخاطب نسبت به هر خدمتی که از شرکت دریافت می‌کند.

کیفیت

برای هر خدمتی که به مشتریان تحویل می‌دهیم استانداردهای کیفی در نظر گرفته شده است. تولید، محصول، خدمات پس از فروش، آموزش، فرصت کسب درآمد، ابزارهای فروش و پشتیبانی، بخش‌های مهمی هستند که کیفیت در آنها در اولویت است. کیفیت از دیدگاه شرکت، نحوه چینش جزئیاتی از محصول و خدمت است که در تطابق با خواسته‌های مخاطب باشد و در نهایت به خلق یک تجربه خوب برای او کمک کند.

نوآوری

خلق راهکارهای جدید برای رفع نیاز و مشکل مخاطب دغدغه همیشگی ما خواهد بود. در شرکت در هر زمینه، چه در تولید و چه در ارائه خدمات آموزشی خلق راهکارهای جدید را در برنامه خود داریم به نحوی که به رفع یک مشکل ناشناخته در سریع‌ترین زمان ممکن کمک کند.

سادگی

با وجود پیچیدگی فرآیندها در تولید و تحویل خدمت، ما اصل سادگی را برای مخاطبین خود رعایت خواهیم کرد. در هر محصولی از شرکت که مصرف‌کننده و همکاران با آن سروکار خواهند داشت، اصل سادگی برای کاربری راحت و ایجاد تجربه خوب رعایت خواهد شد.